top of page

Оцінювання

  • До початку робіт з оцінювання (сертифікації) ОС складає план з
    оцінювання, а також використовує типову програму сертифікації.

  • ОС оцінює усю заявлену продукцію заявника на відповідність вимогам Технічних
    регламентів (сертифікаційним вимогам) згідно заявки, відповідно до вимог модулів
    (сертифікації), передбачених планом.

  • ОС забезпечує персонал всією необхідною інформацією для виконання завдань з
    оцінювання (сертифікації) відповідно до плану оцінювання.

  • Орган з сертифікації повинен покладатися тільки на ті результати з оцінювання, що стосуються сертифікації, завершеної до отримання заявки на сертифікацію, якщо він несе відповідальність за ці результати і пересвідчився, що орган, який виконував оцінювання, відповідає вимогам, що визначені схемою сертифікації.

  • ОС своєчасно інформує клієнта про всі невідповідності при оцінюванні
    (сертифікації).

  • Якщо клієнт надає ОС інформацію про те, що всі виявлені невідповідності
    усунені і просить продовжити роботи, орган визначає необхідність і обсяги додаткового
    оцінювання, щоб переконатися в усуненні виявлених невідповідностей в повному обсязі.

  • Результати оцінювання документуються на всіх етапах оцінювання до початку аналізування.

 

Наглядання

  • Якщо схема сертифікації вимагає наглядання, або ОС видав дозвіл на постійне використовування свого знаку відповідності для сертифікованої продукції, то ОС започатковує наглядання за продукцією, охопленою рішенням щодо сертифікації, згідно зі схемою сертифікації.

  • ОС вимагає, щоб замовник інформував його про всі зміни щодо
    сертифікованої продукції, наприклад, заплановану модифікацію продукції, зміну технології
    виробництва, системи якості, що можуть вплинути на відповідність продукції. ОС
    визначає, чи потребують зазначені зміни додаткових робіт з оцінювання. У разі необхідності
    таких робіт постачальник немає права випускати сертифіковану продукцію до того часу, доки
    ОС не надасть постачальнику відповідного повідомлення.

 

Зміни, що впливають на сертифікацію

  • Рішення щодо внесення змін до схем (правил) сертифікації може прийматися як
    керівництвом ОС, в межах існуючих повноважень, так і згідно із змінами в нормативно-
    правових актах, що регламентують діяльність ОС .

  • Якщо схемою сертифікації вводяться нові або змінені вимоги, ОС завчасно
    повідомляє про них всіх зацікавлених клієнтів та перевіряє впровадження ними цих змін.

Зміни до оцінювання (сертифікації) можуть охоплювати, за потреби:

- оцінювання;

- аналізування даних, отриманих під час оцінювання;

- прийняття рішення;

- видання змінених офіційних документів щодо сертифікації для розширення або скорочення сфери сертифікації;

- видання документів щодо сертифікації щодо змін в діяльності з наглядання (якщо наглядання є частиною схеми сертифікації).

 

Закінчення терміну дії, скорочення, призупинення або скасування сертифікації

  • Якщо за результатами наглядання або іншим чином (офіційне повідомлення споживачів тощо) виявлено невідповідність до сертифікаційних вимог до продукції, ОС розглядає та приймає рішення щодо:

a) продовження дії сертифікації за умови, визначеної органом з сертифікації (наприклад, позаплановий нагляд);

b) скорочення сфери сертифікації, щоб вилучити невідповідні види продукції;

c) призупинення сертифікації на період проведення клієнтом коригувальних заходів;

d) скасування сертифікації.

  • За результатами нагляду, якщо ОС підтверджує, що клієнт продовжує випускати продукцію, що відповідає вимогам сертифікації, може бути виданий сертифікат відповідності на новий термін.

  • Якщо дія сертифікату призупиняється або скасовується, ОС повинен вжити заходів щоб унеможливити посилання на те, що продукція залишається сертифікованою (при
    маркуванні продукції, використанні знаків, публічній інформації). Якщо сфера сертифікації
    скорочується, ОС вживає заходи, щоб забезпечити внесення змін в усі офіційні документи
    (маркування продукції, використання знаків, публічній інформації) клієнта.

  • Якщо сертифікація (дія сертифікату) призупинена, ОС призначає персонал (одну особу або більшу кількість персоналу), який проводив наглядання і є компетентним в питаннях призупинення сертифікації, щоб сформулювати та повідомити клієнту наступне:

– дії, необхідні для закінчення призупинення і поновлення сертифікації для продукції відповідно до схеми сертифікації;

– будь-які інші дії, що вимагає схема сертифікації.

  • Якщо сертифікація (сертифікати) поновлена після призупинення, ОС вносить всі необхідні зміни до офіційних документів (дозволи на використання знаків, публічна
    інформація), щоб забезпечити наявність усіх відповідних посилань на те, що продукція
    продовжує бути сертифікованою.

 

 

Загальної інформації щодо оплати за послуги, що надаються заявникам, клієнтам.

 

При виконанні оцінювання ОС використовує власні внутрішні ресурси або інші ресурси під своїм безпосереднім контролем. Така діяльність відповідає вимогам міжнародних стандартів та інших документів, якщо це визначено схемою сертифікації. При цьому ОС слідкує за дотриманням вимог до неупередженості персоналу з оцінювання, визначених у відповідному стандарті.

 

 

 

Опис прав та зобов'язань заявників та клієнтів, зокрема вимоги та обмеження в
посиланні на ОС, використанні знаку сертифікації та способів посилання на надану
сертифікацію.

  1. клієнт завжди виконує сертифікаційні вимоги, зокрема, запроваджені відповідні зміни, що були повідомлені органом з сертифікації;

  2. якщо сертифікація застосовується до продукції, що знаходиться в тривалому
    виробництві, то сертифікована продукція продовжує відповідати вимогам до неї;

  3. клієнт запроваджує усі необхідні заходи для провадження оцінювання та наглядання (за потреби), зокрема, забезпечення документів та записів для розгляду і забезпечення доступу до відповідного устаткування, ділянок, підрозділів, персоналу та субпідрядників клієнта; розгляду скарг; участі спостерігачів, за потреби;

  4. клієнт робить заяви щодо сертифікації у відповідності до сфери сертифікації;

  5. клієнт не використовує сертифікацію продукції у такий спосіб, щоб зашкодити репутації органу з сертифікації, і не робить будь-яких заяв щодо сертифікації продукції, які орган з сертифікації може розглядати як такі, що вводять в оману, або є несанкціонованими;

  6. у випадку призупинення, скасування або закінчення терміну дії сертифікації, клієнт
    припиняє використання всіх рекламних матеріалів, що містять будь-яке посилання на
    сертифікацію, і вживає заходів, які вимагає схема сертифікації (наприклад, повернення
    сертифікаційних документів), та виконує будь-які інші необхідні дії;

  7. якщо клієнт надає копії сертифікаційних документів іншим сторонам, документи
    повинні бути відтворені в їх цілісності або як це визначено схемою сертифікації;

  8. посилаючись на сертифікацію своєї продукції в засобах інформації, таких як документи, брошури чи рекламні матеріали, він виконує вимоги органу з сертифікації або вимоги, визначені схемою сертифікації;

  9. клієнт виконує усі вимоги, що можуть бути визначені схемою сертифікації щодо
    використання знаку відповідності та інформації стосовно продукції;

  10. клієнт зберігає записи щодо всіх відомих йому скарг, що стосуються відповідності
    сертифікаційним вимогам, та робить ці записи доступними органу з сертифікації, за
    необхідності, і

  11. вживає відповідних заходів щодо таких скарг і будь-яких недоліків, виявлених у
    продукції, що впливають на відповідність сертифікаційним вимогам; документує виконані дії;

  12. клієнт невідкладно повідомляє органу з сертифікації про зміни, які можуть вплинути на його здатність відповідати сертифікаційним вимогам.

 

Використовування ліцензій, сертифікатів і знаків відповідності

  • ОС контролює право власності використовувати ліцензії, сертифікатів і
    знаків відповідності, ідентифікаційних номерів органу.

  • У випадках неправильних посилань на систему сертифікації чи неналежного
    використовування ліцензій, сертифікатів або знаків відповідності, виявлених у рекламних
    матеріалах, каталогах тощо, ОС вживає відповідних заходів,
    які включають в себе зупинку (скасування) дії сертифіката.

  • ОС вимагає від замовника розробити коригувальні дії для усунення причини
    порушення та запобіжні дії для гарантії того, що подібне порушення більше не повториться.

 

 

Інформація щодо процедури розгляду скарг та апеляцій

 

  • ОС має задокументований процес для отримання, оцінювання та прийняття рішень щодо скарг та апеляцій. ОС реєструє та відстежує скарги та апеляції, а також дії, що виконуються для їх вирішення.

  • Після отримання скарги або апеляції ОС визначає, чи скарга або апеляція стосується сертифікаційної діяльності, за яку він відповідає, і якщо так, розглядає її.

  • ОС листом повідомляє клієнта про отримання офіційної скарги або апеляції.

  • ОС несе відповідальність за збирання і перевірку всієї необхідної інформації (до можливого ступеня), щоб прийняти рішення щодо скарги або апеляції.

  • Рішення за результатами розгляду скарги або апеляції приймають або її аналізування та затвердження проводять особи, що не були залучені до сертифікаційної діяльності, пов'язаної зі скаргою або апеляцією.

  • Щоб забезпечити відсутність конфлікту інтересів, для розгляду або прийняття рішення щодо скарги або апеляції ОС не залучає персонал (зокрема, тих, хто має керівну посаду), хто надавав консультування клієнту або працював у нього впродовж двох років після надання консультування або закінчення роботи у клієнта.

  • ОС надає скаржнику (апелянту) офіційне повідомлення про результати розгляду
    скарги (апеляції) у визначений термін.

  • ОС надає апелянту офіційне повідомлення щодо результатів та завершення процесу розгляду апеляції.

  • вживає всі необхідні заходи для вирішення апеляції або скарги.

Ми пропонуємо

- Техогляди

- Страхуваня

- Калібровка тахограхів

- Сертифікація авто

Ми працюємо

ПН - ПТ 09:00 - 18:00

Без перерви

Контакна інформація

(066) 566-99-99

icons8-viber-50.png
icons8-sent-50.png
icons8-whatsapp-50.png

© 2024 ОТК КИЇВ

bottom of page